RSS

Kedai kini dibuka!

Salam and Hi everyone,

Terlebih dahulu puan tanah ingin mengucapkan syukur kepada Ilahi kerana setelah dipujuk oleh few close friends, puan tanah akhirnya bersetuju untuk membuka kedai di ruang siber ini. Kalau bukan kerana their constant encouragements, i wouldn't even think of setting up this e-shop. Puan tanah harap dengan adanya ruang ini dapatlah puan tanah berkongsi minat dan hasil tangan dengan peminat2 kraf di luar sana. Kehadiran puan tanah diharap dapat memeriahkan industri kraf kecil-kecilan dan memberi inspirasi kepada sekalian crafters juga. Saya orang baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan~

Feel free to browse around and kalau ada apa2 persoalan tentang order dan lain2, email puan tanah di puantanah[at]gmail.com. Kalau ada customer nak special request on anything, let me know too. Dont be shy, i dont bite =)

Untuk permulaan, puan tanah bawakan koleksi2 peribadi yang telah puan tanah hasilkan sebelum ini. All of them are handmades and are re-producable for new orders. Kesemua rekabentuk adalah ciptaan sendiri kecuali dinyatakan sebaliknya. All designs are from my own thinking cap, except stated otherwise. Kalau ada yang ingin design lain atau design sendiri pun boleh... Dan.... postage fee adalah FREE!! ye, foc!

PERSONALISED KEYCHAINS
RM 3.50 EACH (WORDING GUNA FABRIC PAINT)
RM 4.00 (WORDING DIJAHIT DGN BENANG)



HAIRCLIPS
RM 4 PER PAIR




MOBILE STRAPS
RM 3 EACH


* the design of the elephant and the face is taken from a craft book.

HAIRBANDS

RM 1.50 EACH




PINS
RM 2 EACH


No comments:

Post a Comment